'; } else if ($place == 1 && $_SESSION['direction'] == 1) { $_SESSION['direction'] = 2; // mäng läbi return ' '; } } // end function // main // lühendan muutuja nimesid ja korrutan arvuga läbi, et sees oleks arv $x = 1 * $_POST['xd']; $y = 1 * $_POST['yd']; // muutujate kas algväärtustamine lehe laadimise // või uue mängu käivitamise puhul või // muutujate (counter, kohatähiste) vastav muutmine // direction, kas suund otsitava suunas 0, tagasi väljapääsu suunas 1 või mängu lõpp 2 if (!isset($_SESSION['direction']) || !empty($_GET['new']) ){ $_SESSION['direction'] = 0; } else if ($_SESSION['direction'] == 2) { unset($_SESSION['counter']); unset($_SESSION['y_row']); unset($_SESSION['x_col']); unset($_SESSION['direction']); } // counter, mitu sammu on tehtud if (!isset($_SESSION['counter']) || !empty($_GET['new'])){ $_SESSION['counter'] = 0; } else { $_SESSION['counter']++; } /* y_row, rmänguvälja rida, kus asutakse. $startposition on mängudefinitsioonide failist */ if (!isset($_SESSION['y_row']) || !empty($_GET['new'])){ $_SESSION['y_row'] = $startposition['y']; } else{ $_SESSION['y_row'] += $y; } /* x_col, mänguvälja veerg, kus asutakse. $startposition on mängudefinitsioonide failist */ if (!isset($_SESSION['x_col']) || !empty($_GET['new'])){ $_SESSION['x_col'] = $startposition['x']; } else { $_SESSION['x_col'] += $x; } /* satutud lubamatule väljale */ if ($_SESSION['y_row']<0 || $_SESSION['y_row']>=count($gamefield) || $_SESSION['x_col']<0 || $_SESSION['x_col']>=count($gamefield[$_SESSION['y_row']]) ){ $_SESSION['x_col'] = $startposition['x']; $_SESSION['y_row'] = $startposition['y']; } else{ /* mänguväli, mis on nn läbimatu, kus ei saa olla, mine tagasi eelmisele väljale */ if ($gamefield[$_SESSION['y_row']][$_SESSION['x_col']] < 1 ){ $_SESSION['y_row'] -= $y; $_SESSION['x_col'] -= $x; } }