Siin saad testida oma kõrva kuulmise täpsust. Kirjuta j, kui arvad, et viimati kõlanud heli on madalam kui eelmisena, kirjuta k kui arvad et helid on sama kõrgusega ja kirjuta l kui arvad, et viimasena kõlanud heli on kõrgem kui eelmisena kõlanud heli. Võid kirjutada ka arvu, mitme pooltooni võrra viimati kõlanud heli on esimesest kõrgem või madalam. Madalama heli puhul kirjuta negatiivne arv.
Välja arvatud esimene kord, mängitakse helisid ühekaupa.
Nii saab näiteks kolmanda katse jaoks viimasena kõlanud
helist neljanda katse jaoks eelmisena kõlanud heli. jne.
Lisaks üldisele arvestusele mängu edukuse kohta, peetakse
arvestust
ka nii kõrgem-madalam ja pooltoonidena pakkumiste kohta
Mängu jaoks vajalikud helifailid on tehtud programmiga audacity. Ma loodan, et helifailid said korrektsed ja pooltoonid vastavad mängus väidetavatele
Kui eksisid pooltoonide pakkumisega, antakse teada, kui palju eksisid ja mis suunas. Kui näiteks eksisid -1 pooltooniga, siis pidasid sa viimast heli madalamaks kui see tegelikult oli. Kui aga eksisid näiteks 1 pooltooniga, siis pidasid heli kõrgemaks kui see tegelikult oli.
Klõpsates "alusta" nuppu alustatakse (uut) mängu.
Klõpsates "korda" nuppu, korratakse viimast
helipaari. Kordamiste arvu näidatakse ka tulemuste juures k tähe taga. Klõpsates
"kontrolli" nuppu kontrollitakse pakutud.
"Sobimatuks sisestuseks" peetakse kõiki tähti
välja arvatud väikesed j, k ja l ja liiga suuri ja väikseid täisarve.
Mängus on kasutuses järgmised kiirklahvid:
Märkus: kui kursor vilgub tulemuse väljal, võib kohe tippima hakata, sest arvuti seab ise kursori (fookuse) õigesse kohta ja kirjutab tipitud sümbolid sinna